فروش بادام زمینی آستانه اشرفیه

ساخت وبلاگ

امکانات وب

فروش بادام زمینی آستانه اشرفیه

خوشمزه ترین بادام زمینی آستانه اشرفیه

 

بادام زمینی ها مربوط به آستانه اشرفیه که مرغوب ترین نوع بادام زمینی کشور را هسند،می باشد.این محصول ارزان قیمت بوده و به هیچ وجه از کیفیت آن ناراضی نمی شوید. طعم واقعی،نمکی و تازه ی بادام از ما امتحان کنید.

 

تهیه ی این محصول با شماره ی : 3232527-0912    |   کیفیت : تضمینی

 

قیمت : 65,000 تومان 60,000 تومان
تعداد محصول :
+
-

توضیحات درباره محصول

محصولات گیلان همیشه به چای، برنج، کلوچه و.. ختم نمی شود و بر خلاف تصور که فقط برنج و چای در استان گیلان معروف است، بادام زمینی آستانه هم مرغوب ترین و خوشمزه ترین نوع بادام در کل ایران می باشد که در این استان کشت میگردد.

 

آستانه اشرفیه همواره یکی از شهرستان های استان گیلان است که برنج های هاشمی و بادام زمینی های معروفی دارد طوری که به هیچ وجه نمیتوان از کیفیت آن ناراضی بود!

 

هر چند در همه جا فروشندگان منصف نیست.یعنی در همین آستانه اشرفیه متاسفانه مشاهده شده است که برنج های هاشمی یکدست و یک پارچه عرضه نمیکنند و در آن از برنج های ایرانی درجه و سه استفاده کرده تا برایشان ارزان تر تمام شود.

 

بنابراین طبق گفته ی بالا در خرید خوراکی ها و به طور کل مواد غذایی از طریق اینترنت بایستی بسیار دقت نمایید چرا که در تصویر شما چیزی را می بینید که در واقعیت بسیار با آن فرق دارد پس پیشنهاد می کنیم حتما از کسی خرید کنید که به آن اطمینان داشته باشید.خوشبختانه پاپوکالا همچون دیگر مجموعه هایش توانسته تمامی مشتریان خود را راضی نگه داشته و بهترین و تازه ترین محصولات از جمله بادام زمینی آستانه را عرضه نماید.

 

 

ویژگی های بادام زمینی های ما:

بادام زمینی آستانه

 

محل برداشت بادام


آستانه اشرفیه


رنگ


روشن


زمان برداشت


اواخر شهریور سال 98


طعم


نمکی


پیله


ندارد


اندازه


درشت


 

 

قیمت روز بادام زمینی آستانه:

بادام زمینی آستانه متاسفانه یکی از خشکبار و آجیل هایی محسوب میشود که هر ساله به قیمت آن اضافه شده و گرانتر می شود.مثلا در سال 1397 میتوانستید بادام زمینی خوب،درشت،تازه و نمکی از استانه اشرفیه با قیمت نهایت 38 هزار تومن به ازای هر کیلو تهیه کنید اما در حال حاضر ( تا پایان شهریور سال 98 ) بادام های مرغوب را حداقل 50 هزار تومان به ازای هر کیلو به فروش می رساند.

 

بنابراین قیمت روز بادام زمینی آستانه (تا شهریور 98) به ازای هر کیلو قیمتی ما بین 50 هزار تومان الی 65 هزار تومان می باشد.

 

خرید اینترنتی بادام زمینی استانه اشرفیه:

همانگونه که گفته شد،بادام زمینی های آستانه ی ما به هیچ وجه بازگشتی ندارند و چنانچه فقط یکبار از ما خرید کنید،قطعا مشتری دائم ما خواهی شد.در ادامه کلیپی تهیه کرده ایم که میتوانید برای مطمئن شدن از کیفیت محصول آنرا مشاهده نمایید.

 

 

کلیپ بادام زمینی:

در زیر کلیپی از بادام زمینی آستانه ی خود ارائه داده ایم که میتوانید با مشاهده ی آن از کیفیت محصول ما مطمئن شوید.

نمایشگر ویدیو
 
00:00
 
00:22

 

فروش عمده بادام زمینی آستانه اشرفیه:

چنانچه به مناسبت های مختلف همچون شب یلدا (چله) و غیره میخواهید به خرید عمده ی بادام زمینی آستانه اشرفیه اقدام کنید بهتر است تا حداقل یک هفته به ما زمان داده تا برایتان تهیه نماییم.فقط مستحضر هستید که قیمت هیچ محصولی در بازار ثبات ندارد و احتمال زیاد قیمت این محصول امروز با با روزهای آینده تفاوت هایی دارد.

 

 

جمع بندی:

بازهم تاکید میکنیم پاپوکالا کیفیت بادام زمینی هایش را تضمین کرده و پیشنهاد می کند با وجود ویژگی های خاص این محصول حما خرید نمایید.هم چنین قیمت این محصول در بازار بسیار بیشتر از ما می باشد.

0912-3232527

منبع: پاپوکالا دات کام

فروش بادام زمینی آستانه اشرفیه...
ما را در سایت فروش بادام زمینی آستانه اشرفیه دنبال می کنید

برچسب : بادام زمینی, نویسنده : ادمین badam بازدید : 209 تاريخ : شنبه 18 آبان 1398 ساعت: 23:04